Virksomheter kan ha stor nytte av å benytte disse tidene til å bygge opp enkle visuelle systemer for kontinuerlig forbedring. En av de store gevinstene kan være en forbedret omstillingsevne slik at virksomhetene er bedre rustet til konjunktursvingningene i bransjen.
En implementering av LEAN virksomheten vil kunne gi en økt kundetilfredshet, men samtidig vil det også gi mer tilfredse medarbeidere. Tilfredse medarbeidere produsere mer, og er mer lojale overfor arbeidsgiveren. På denne måten klare virksomheten å holde på medarbeideren og dra nytte av deres vitenskapital. Dette gjør bla. bedriftene i stand til å omstille seg rask og unngå en evt. etterspørselsskvis når situasjonen blir bedre. Slik den er beskrevet på E24.no http://e24.no/energi/lundin/lundins-nye-norge-sjef-frykter-ny-kostnadsboom/23450421
1 Comment
|
Archives
April 2021
Categories |
Services |
Company |
© COPYRIGHT 2015. ALL RIGHTS RESERVED.
|